The Start-up Factory 3.0
Op donderdag 04/11/2021 organiseert JCI Oudenaarde de The Start-up Factory 3.0. Op deze pagina tref je alle nuttige informatie rond dit evenement aan.
Praktisch
- donderdag 4 november 2021 vanaf 19u30
- Bedrijfsgebouwen Willy Naessens, Kouter 3 te 9790 Wortegem-Petegem
- Hapje en drankje inbegrepen in de fee
- Inschrijvingen: € 15,00
- Vragen, suggesties of opmerkingen: mail ons
Inschrijven
Inschrijven kan vanaf 15/09/2021 op deze pagina.
Programma
19u30: Onthaal met drankje
20u00: Intro door voorzitter JCI Oudenaarde
20u05: Bedrijfsfilm Willy Naessens Group
20u15: Interview met Wily Naessens
20u30: Pitches door bekende start-ups
21u00: Panelgesprek met een bekende Belgische ondernemer
21u30: Netwerkmoment met een hapje en een drankje
23u00: Einde
Moderator : Cynthia Reekmans
Special guest: Willy Naessens
Deelnemende Start-ups
Sarah Parent werd in 2004 “Student-Ondernemer van Gent” met een modeconcept ‘Zikini’.
Naast het feit dat Sarah het leuk vind om dingen te creëren, besloot ze om haar verkoop- en marketingvaardigheden in te zetten voor een groenere wereld.
Go Forest is een startup binnen de CO2logic community die bedrijven helpt in hun transitie naar duurzaamheid.
Go Forest plan bomen met impact, voor particulieren en bedrijven en via de blockchain applicatie kunnen bedrijven hun bomen zien groeien.
Jeroen Van Hautte richtte samen met Andreas en Mikaël Techwolf op.
Het snel groeiende TechWolf helpt grote organisaties om de skills van hun werknemers beter in kaart te brengen. “Via AI-technologie combineren en analyseren we verschillende datasets vanuit interne HR-systemen. Zo kunnen bedrijven bijvoorbeeld beter inschatten of werknemers met de juiste competenties op het juiste project werken.
In 2017 werd Crimibox als start-up opgericht door Jimmy Cowé, een voormalig medewerker van de federale politie.
Het bedrijf groeide van 4000 klanten en een omzet van €100.000 in 2017 naar een klantenaantal van 100.000 met een omzet van 1,2 miljoen euro in 2020.
In 2019 werd via een crowdfundingscampagne op Kickstarter geld opgehaald voor een Engelstalige verhaallijn, bedoeld voor de Amerikaanse markt.
Niels Vandecasteele is medeoprichter van het succesvolle merchandisebedrijf Sunday en believer in ambassadeurschap van het eerste uur. Sunday bouwt aan de ambassadeurmarketingstrategieën van honderden bedrijven waaronder Google, Facebook, Duvel, Club Brugge, Booking.com, bol.com en Kinepolis.
Wat in 2013 begon vanuit de woonkamer van hun ouders, groeide al snel naar een enorme kantoorruimte van 1200 m² met meer dan 50 zeer gemotiveerde en getalenteerde medewerkers die nu bedrijfsmarketing ontwerpen en creëren voor merken in meer dan 45 landen.
Met dank aan onze partners: